نوار بهداشتی فاکتور مهم در بهداشت ناحیه تناسلی
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

نوار بهداشتی فاکتور مهم در بهداشت ناحیه تناسلی

دو شنبه 30 تير 1399 ساعت 18:3 | بازدید : 125 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

از نکات مهم در بهداشت ناحیه تناسلی استفاده از نوار بهداشتی باکیفیت و مرغوب است. نوار بهداشتی کاملا شبیه پوشک نوزاد اما کوچکتر از آن است که زنان هنگام قاعدگی از آن استفاده مي‌کنند. در زیر نکات جالبی که در هنگام خرید نوار بهداشتی میس و مستر آمده که باید از آگاه باشید.

نوار بهداشتی

خطرات استفاده از نوارهای بهداشتی نامرغوب  و تاثیر سو آن بر بهداشت ناحیه تناسلی

متاسفانه، بیشتر خانم‌ها تنها دغدغه‌شان در دوران قاعدگی کمتر کردن دردشان است و کمترین میزان توجه را به کیفیت نوار بهداشتی مصرفی خود دارند. در ادامه قصد داریم تا خطرات استفاده از نوارهای بهداشتی‌های نامرغوب و بی‌کیفیت را بیشتر برایتان شرح دهیم.

  • وجود سلولز در نوارهای بهداشتی‌های نامرغوب: سلولز موجود در نوارهای بهداشتی‌‌های نامرغوب مضرترین ماده برای بهداشت ناحیه تناسلی است که شانس ابتلا به سرطان دهانه رحم را دو چندان می‌کند. این ماده برای جذب خون و جلوگیری از نشتی در پدهای بی‌کیفیت استفاده می‌گردد.
  • ترکیبات شیمیایی مضر در نوار بهداشتی‌های بی‌کیفیت: از مهم‌ترین مواد شیمیایی خطرناک به کار رفته در نوار بهداشتی‌های نامرغوب، دیوکسین و ریون (نوعی ابریشم مصنوعی) است که برای جذب بالای خون استفاده می‌شود. دیوکسین و ریون هر دو ماده شیمیایی مضر، سمی و بسیار خطرناک‌اند که به راحتی منجر به رشد بافت‌های غیرطبیعی در ناحیه تناسلی شود.
  • نوار بهداشتی معطر: دئودورانت‌های به کار رفته در این مدل نوارها، می‌تواند موجب ناباروری شود. لذا توصیه می‌شود به منظور رعایت بهداشت ناحیه تناسلی خود از خرید آنان امتناع ورزید.
  • وارد شدن مواد سمی نوارها به بدن: به دلیل تماس مستقیم نوارهای بهداشتی با واژن، مواد سمی و سرطان‌زا موجود در آنها به راحتی وارد بدن شده و به این ترتیب از طریق جریان خون در سراسر بدن پخش می‌شوند. در نتیجه، شانس ابتلا به انواع سرطان‌ها را افزایش می‌دهند.  
  • محیط مناسب برای رشد انواع باکتری‌ها: در نوارهای بهداشتی بی‌کیفیت هوا جریان ندارد. بنابراین محیطی گرم و مرطوبی دارند. چنین محیطی زمینه‌ رشد و تکثیر انواع باکتری‌ها و قارچ‌های مضر را فراهم می‌آورند. در نتیجه، امکان ابتلا به انواع بیماری‌های ناحیه تناسلی افزایش می‌یابد. به همین دلیل، استفاده از نوار بهداشتی میس و مستر  باکیفیت، توصیه همه متخصصان زنان است.  
  • نوارهای بهداشتی نامرغوب محصولات غیر قابل بازیافت‌اند: باید بدانید که آلودگی تولید شده توسط پدهای بهداشتی متناسب با 4 کیسه زباله است. تخمین زده می‌شود که بانوان در طول عمر خود، به طور متوسط 16.800 نوار بهداشتی استفاده می‌کنند.

به همین دلیل است که توصیه شدید ما بر این است که در خرید محصولاتی که با سلامتیتان ارتباط تنگاتگ دارند، خساست به خرج دادن، دیوانگی محض است. زیرا در نهایت، برای دوباره به دست آوردن سلامتیان باید چندین و چند برابر خرج کنید. به همین دلیل است که تاکید داریم این شعار را سرلوحه خود هنگام خرید هر محصولی قرار دهید: "من آن‌قدر ثروتمند نیستم که پول خود را صرف خرید محصولات بی‌کیفیت و نامرغوب کنم".

نکات مرتبط به بهداشت ناحیه تناسلی در زمان قاعدگی

  • همواره به یاد داشته باشید که در هنگام قاعدگی، پد بهداشتی خود را هر 4 ساعت یک بار عوض کنید.
  • به وِیژه در ایام قاعدگی، از لباس زیر نخی مناسب برای عبور راحت‌تر جریان هوا استفاده نمایید.
  • همیشه لباس‌های زیر خود را با استفاده از نور خورشید خشک کنید تا آلودگی موجود در آن را از بین ببرید. در صورت عدم دسترسی، از گرما و حرارت اتو برای از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌های موجود در الیاف آن استفاده نمایید.
  • ·                    به یاد داشته باشید که محیط خون آلود دستگاه تناسلی در زمان قاعدگی، محیطی مناسب براي رشد انواع میکروب‌ها و باکتری‌هاست. بنابراین، حمام کردن و توجه به بهداشت ناحیه تناسلی در این دوره، اهمیت ویژه‌ای دارد.

در انتخاب نوار بهداشتی با کیفیت باید این دو نکته را مد نظر داشت

  • ·                    نرمی و لطافت:  اولین عنصر مهم در مورد یک نوار بهداشتی مرغوب و باکیفیت، جنس، نرمی و لطافت آن است. چنین نوار بهداشتی‌هایی التهاب، قرمزی و یا خارش ایجاد نمی‌کنند. اگر شما نیز جز آن دسته از خانم‌ها با پوست حساس هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از نوار بهداشتی‌های پنبه‌ای است.
  • ·                    سطح تنفسبهداشت ناحیه تناسلی رابطه تنگاتنگ و مستقیمی با نوع نوار بهداشتی مصرفی دارد. یک نوار بهداشتی مرغوب و باکیفیت، به راحتی می‌تواند جریان هوا را از خود عبور داده و مانع از رشد و تکثیر انواع قارچ‌ها و باکتری‌ها ‌شود. در نتیجه، شما را از مبتلا شدن به انواع بیماری‌های ناحیه تناسلی بیمه می‌کند.

 

نوار بهداشتی

نوار بهداشتی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

از آنجا که پدها با بهداشت ناحیه تناسلی رابطه مستقیمی دارند، بنابراین، توجه به کیفیت محصول، اصل و تقلبی نبودن آن باید جز اولین و مهم‌ترین اولویت‌های شما هنگام خرید باشد. اینجاست که اهمیت خرید از فروشگاه‌های معتبر، بیش از پیش آشکار خواهد شد. از جمله این فروشگاه‌ه، فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر  است. میس و مستر فروشگاهی اینترنتی است که با رویکرد خرید آنلاین نوار بهداشتی و انواع محصولات مرتبط با بهداشت فردی و جنسی، انواع محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو و عطر و ادکلن تاسیس شده است. در میس و مستر طعم واقعی خرید آنلاین را با انتخاب محصولی که از کیفیت آن صد در صد مطمئنید، به همراه مشاوره رایگان کارشناسان مجرب خواهید چشید.   

https://virlan.com/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d8%ad%db%8c%d9%87-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85/

 

https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%A9-12/587555-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 31
:: بازدید سال : 449
:: بازدید کلی : 1460